Afgelopen woensdag hebben we de 1959 WCFB carburateur alvast gestraald met fijn schelpenzand zodat deze direct weer geassembleerd kan worden. |
|
|
|
Sander is hier geconcentreerd bezig de AFB in de juiste volgorde weer te monteren. |
|
|
|
Ook de 1965 AFB carburateur is voorbereid om gereviseerd te worden. |
|
|
|
Piet checkt even of de eerste en tweede trap soepel te openen en sluiten zijn... |
|
|
|
En dan hier: de gereviseerde AFB. Is hij niet schitterend? Alsof hij gisteren van de band is komen rollen! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hier de 1959 Corvette van Piet, een Roman Rode, 2x4 barrel uitvoering. |
|
|
|
Erik was dit keer met zijn 427/435pk 1968 auto. |
|
|
|
|
|
|
We namen tevens de gelegenheid te baat om Rob's uitlaat opnieuw af te stellen zodat deze netjes onder de auto hing. Aangezien hij net zijn achterveer had vervangen had hij tevens een nieuw uitlaatsysteem gemonteerd.
Hier een foto van zijn 427/390pk motorblok. |
|
|
|
Piet's mijlenteller werkte niet meer dus deze werd ook maar uit zijn cockpit gehaald en gediagnotiseerd. Helaas bleek het niet mogelijk deze te repareren. Naar vervanging wordt gezocht. |
|
|
|
Number of visits on this gallery: 10125
|